وکیل بازنشسته دیوان عدالت اداری

وکیل بازنشسته دیوان عدالت اداری

دیوان عدالت اداری یکی از مهم ترین مراجع قضایی-اداری ایران محسوب می شود که علاوه بر در دست داشتن فعالیت های مهم اداری ، به نوع خاصی از پرونده ها نیز رسیدگی می کند و افراد زیادی برای اعاده حق خود به این مرجع ، ارجاع داده می شوند. اگر برای حل مشکل یا اعاده حق خود نیاز به مراجعه به دیوان عدالت اداری دارید ، اهمیت دارد که از طریق یک فرد متخصص آن را مورد پیگیری قرار دهید که بدون شک بهترین فرد در این زمینه وکیل بازنشسته دیوان عدالت اداری می باشد. 

ما در این مطلب قصد داریم تا ضمن معرفی بهترین وکیل بازنشسته دیوان عدالت اداری به شما، اطلاعات مورد نیازتان را نیز در اختیارتان قرار دهیم پس این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید. شما می توانید ضمن مطالعه این مطلب با تماس با گروه حقوقی آوای وکیل به مشاوره حقوقی نیز بپردازید و به اطلاعات تخصصی تر در مورد پرونده خود دست پیدا کنید.

این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید و با ما همراه باشید.

چه پرونده هایی به دیوان عدالت اداری ارجاع داده می شود ؟

فوقا ذکر کردیم که پرونده هایی که به این دیوان برای رسیدگی ارجاع داده می شوند متفاوت هستند و به همین علت ، پیگیری آن ها دشوار تر می باشد. اما سوالی که در اینجا مطرح می شود این است ؟ تفاوت پرونده های دیوان عدالت اداری چیست و چرا برای پیگیری این پرونده ها وکیل بازنشسته دیوان  عدالت اداری بهترین گزینه و انتخاب می باشد ؟

وکیل بازنشسته دیوان عدالت اداری

هر پرونده ای از یک خوانده و یک خواهان تشکیل می شود که خواهان همان کسی است که دادخواست طرح کرده و به دنبال اعاده حق می باشد . خوانده نیز همان کسی است که دادخواست علیه او طرح می شود از دید خوانده باعث ضرر خسارت او می باشد. در پرونده های دیوان عدالت اداری این خوانده است که تفاوت اساسی دارد. همیشه دعاوی حقوقی بین اشخاص حقیقی مطرح بود و طرف دعوای شما یک شخص معمولی محسوب می شد. اما در پرونده های دیوان عدالت اداری ، دادخواست شما علیه یک نهاد اداری طرح شده است.

بدیهی است که به علت نفوذ و قدرتی که نهاد های اداری دارند طرح دعوا و اعاده خسارت از آن ها کمی دشوار می باشد و به همین علت ما تاکید مضاعف داریم که برای پیگیری این پرونده ها از یک فرد متخصص و حرفه ای استفاده کنید. بدون شک بهترین وکیل در این زمینه همان وکیل بازنشسته دیوان عدالت اداری می باشد. شما می توانید برای تماس با بهترین وکیل در این زمینه از طریق گروه حقوقی آوای وکیل اقدام نمایید و به کسب اطلاعات لازم بپردازید.

وکیل بازنشسته دیوان عدالت اداری کیست ؟

تا اینجا به این موضوع پرداختیم که وکیل بازنشسته دیوان عدالت اداری بهترین کسی است که می تواند در زمینه حل این دسته از پرونده ها به شما کمک کند. اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که منظور از فرد بازنشسته برای وکیل دیوان عدالت اداری چیست و چرا این فرد بهترین گزینه برای رساندن شما به نتیجه مطلوب می باشد ؟

فردی که از یک مرجع اداری یا قضایی یا هرجای دیگری بازنشسته می شود بهتر از هر کسی به روند آن آشنا می باشد و به بهترین شکل ممکن می تواند پرونده شما را در آن پیش ببرد. وکیل بازنشسته دیوان عدالت اداری نیز همچنین ویژگی دارد. یعنی فردی است که سال ها در دیوان عدالت اداری مشغول است و عمر خود را صرف کار کردن در این دیوان کرده است و بهتر از هر کس دیگری در مورد این مرجع اطلاعات دارد. 

وکیل بازنشسته دیوان عدالت اداری کسی است که پس از بازنشستگی از این دیوان به کار وکالت می پردازد و به طور تخصصی در پرونده های مربوط دیوان عدالت اداری فعالیت می کند. بدیهی است که چنین فردی می تواند پرونده شما را به نتیجه مطلوب برساند. شما می توانید برای تماس با این وکیل از طریق گروه حقوقی آوای وکیل اقدام نمایید.

وکیل بازنشسته دیوان عدالت اداری در چه زمینه هایی به ما کمک می کند ؟

وکیل دیوان عدالت اداری در مرحله اول هدف خود را بر گرفتن حکم مطلوب شما می گذارد. بدین منظور این وکیل ممکن است از راه های مختلفی اقدام کند که مهم ترین های آن به این شرح می باشد :

انجام مشاوره حقوقی :

پیش از هر چیزی اهمیت دارد که طی یک جلسه کامل به مشاوره با وکیل منتخب خود بپردازید. این جلسه این امکان را به شما می دهد که به طور کامل تمامی اطلاعات حقوقی مربوط به پرونده خود را به دست بیاورید و از وضعیت خود از منظر قانون مطلع شوید. در مشاوره حقوقی مسیر پرونده تا حدودی مشخص می شوند و اقدامات آینده شما نیز معلوم میگردد. علاوه بر آن وکیل بازنشسته دیوان عدالت اداری خود در این جلسه از طریق صحبت به شما به اطلاعات مهمی دست می یابد.

طرح دادخواست علیه نهاد مربوطه :

پس از مشاوره اولین قدم قانونی شما برای اعاده حق و رسیدگی به حکم مطلوب طرح دادخواست می باشد. خوب است بدانید که هر حکمی دادگاه صادر می کند در جواب دادخواست شما می باشد پس بسیار اهمیت دارد که در طرح آن از چه کلماتی استفاده می کنید و دقیقا از قاضی چه حکمی را طلب می کنید. شکی نداشته باشید که جز وکیل بازنشسته دیوان عدالت اداری هیچکس نمی تواند این دادخواست را به بهترین شکل ممکن طرح نماید.

وکیل بازنشسته دیوان عدالت اداری

به دست آوردن مدارک مورد نیاز :

برخی از مدارک در ذیل پرونده شما وجود دارد و برای طرح آن لازم می باشد اما برخی دیگر نیز وجود دارد که برای به دست آمدن حکم مورد نظر شما نیاز می باشد که در صورت امکان تنها وکیل بازنشسته دیوان عدالت اداری می تواند این مدارک را برای شما به دست بیاورد یا به شما راهنمایی های لازم را جهت به دست اوردن این مدارم  می کند.

اعاده دادرسی در دیوان عدالت اداری :

یکی از مهم ترین دعاوی که در این دیوان طرح می شود مربوط به اعاده دادرسی است. اگر در نتیجه تخلف یا هر موردی رای اشتباهی در این دیوان صادر شود ، امکان اعاده دادرسی در دیوان عدالت اداری وجود دارد و می توان حکم صادره را ملغی و رای جدیدی صادر کرد. حتی می توان گفت اعاده دادرسی در دیوان از طرح دادخواست اولیه نیز مهم تر است و به همین علت وکیل بازنشسته دیوان عدالت اداری بهترین کسی است که می تواند این اعاده دادرسی را به نمایندگی از شما در دادگاه انجام دهد.

دفاع در دادگاه بدوی و تجدید نظر :

در آخر وکیل منتخب شما یعنی وکیل بازنشسته دیوان عدالت اداری با کلامی حقوقی و قانونی ، به دفاع از شما در دادگاه بدوی و تجدید نظر می پردازد. از آنجا که معمولا به حکم دادگاه بدوی چه زمانی که رای به نفع شما باشد و چه زمانی که به ضرر شما باشد اعتراض صورت میگیرد. در این صورت وکیل منتخب شما باید در دادگاه تجدید نظر به بهترین شکل ممکن دفاعیات و اظهارات را انجام دهد تا دادگاه حکم مورد نظر شما را صادر و وارد مرحله اجرایی نماید.

البته که وکیل بازنشسته دیوان عدالت اداری به جز موارد فوق از هر راه قانونی دیگری که نیاز باشد به پیگیری پرونده می پردازد و در نهایت شما را به خواسته مورد نظر خود می رساند. برای تماس با وکیل دیوان همین حالا از طریق این سایت با گروه حقوقی آوای وکیل تماس بگیرید.

چرا مراجعه به یک وکیل بازنشسته دیوان عدالت اداری از اهمیت برخوردار می باشد ؟

بهترین وکیلی که شما می توانید اتخاذ کنید از دو ویژگی برخوردار می باشد :

  • تجربه
  • علم تخصصی

بدیهی است که یک وکیل بازنشسته دیوان عدالت اداری از علم تخصصی در خصوص این قبیل پرونده ها برخوردار می باشد چرا که سال ها در این دیوان فعالیت کرده است و به طور کامل به قوانین و آیین نامه های آن مسلط است. همچنین فردی که از این مرجع بازنشسته شده است از تجربه ای برخوردار می باشد که کمتر کسی از آن برخوردار است چرا که سال ها در این مرجع کار کرده است هر آنچه باید بداند یا تجربه آن را داشته باشد ، به دست آورده است.

پس شکی نداشته باشید که وکیل بازنشسته دیوان عدالت اداری بهترین کسی است که می تواند پرونده شما را به نتیجه مطلوب برساند و پرونده های تخصصی در این زمینه را حل و فصل کند.

وکیل بازنشسته دیوان عدالت اداری

هزینه وکیل بازنشسته دیوان عدالت اداری

بدون شک هزینه گرفتن وکیل برای هر کسی دغدغه هایی ایجاد می کند و در بسیاری از مواقع حتی فرد را از گرفتن وکیل منصرف می کند. در مورد هزینه وکیل بازنشسته دیوان عدالت اداری تا پیش از مطالعه پرونده نمی توان به طور دقیق اظهار نظر کرد و در حقیقت هزینه وکیل بر اساس میزان سختی پرونده و ارزش آن تعیین می شود.

با این وجود فراموش نکنید که شما در صورت دریافت حکم مورد نظر خود نه تنها می توانید هزینه های دادرسی را پس بگیرید بلکه می توانید هزینه وکیل را نیز از طرف مقابل دریافت کنید.

پس برای گرفتن یک وکیل خود در این زمینه تعلل نکنید با گروه حقوقی آوای وکیل تماس حاصل فرمایید.

هزینه وکیل بازنشسته دیوان عدالت اداری به چه صورت می باشد ؟

در مورد هزینه وکیل بازنشسته دیوان عدالت اداری تا پیش از مطالعه پرونده نمی توان به طور دقیق اظهار نظر کرد و بهتر است ابتدا به انجام مشاوره حقوقی بپردازید.

چگونه می توان با بهترین وکیل بازنشسته دیوان عدالت اداری تماس گرفت ؟

برای تماس با بهترین وکیل بازنشسته دیوان عدالت اداری با گروه حقوقی عدل و حق در تماس باشید.

چرا مراجعه به یک وکیل بازنشسته دیوان عدالت اداری از اهمیت زیادی برخوردار است ؟

چرا که تجربه و علم تخصصی برای پیگیری این پرونده ها تنها در نزد وکیل بازنشسته دیوان عدالت اداری یافت می شود.

4.5/5 - (38 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.