وکیل ارزان طلاق توافقی

طلاق مسیری بوده که گاهی ممکن است هر شخصی لازم به طی کردن آن داشته باشد. در مواقعی که ادامه ی زندگی مشترک برای طرفین غیر ممکن می شود جز طلاق راهی باقی نمی ماند. در این مواقع که ادامه ی زندگی برای هر یک از طرفین غیر ممکن می شود موضوع طلاق مطرح می شود و طرفین به صورت جدی به آن می اندیشند . طلاق در حقیقت یک پایان قانونی برای زندگی مشترک محسوب می شود و پس از انجام آن طرفین دیگر متعهد به انجام وظایف زوجیت نسبت به یکدیگر نیستند . طلاق بر حسب رضایت طرفین بر دو قسم است و ممکن است به صورت توافقی یا غیر توافقی صورت بگیرد که نوع اول از مزایای بیشتری برخوردار است و نسبت به نوع از مشکلات کم تری برخوردار است. به همین علت بهتر است  که شما به صورت توافقی اقدام به طلاق کنید . وکیل طلاق و هزینه وکیل برای طلاق توافقی ممکن است دغدغه هر فردی باشد. اگر در انجام طلاق توافقی به واسطه ی وکیل اقدام به عمل کنید طلاق شما سریع تر و اسان تر می شود . در ادامه با مطالعه ی این مقاله به مزایا ی طلاق توافقی نسبت به غیر توافقی ، مراحل انجام طلاق توافقی و علت نیاز به یک وکیل برای گرفتن طلاق توافقی پی می برید .شما نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ، انجام مشاوره و کسب اطلاعات در مورد هزینه وکیل طلاق توافقی به سایت آوای وکیل کراجعه کنید.

 

چرا طلاق توافقی ؟

اگر اندیشه طلاق را در سر دارید باید به خاطر داشته باشید که طلاق توافقی و غیر توافقی تفاوت های بسیار زیادی دارند. در وهله ی اول در طلاق غیر توافقی تشریفات بسیار زیادی به همراه خواهید داشت . علاوه بر آن قانع کردن دادگاه و بیان اظهاراتتان مبنی بر عدم توانایی بر ادامه ی زندگی بسیار دشوار خواهد بود . زیرا گاهی دلایل شما برای طلاق به اندازه ی کافی محکمه پسند نخواهد بود و درخواست شما مبنی بر صدور حکم طلاق رد می شود . در نتیجه ی رد درخواست طلاق شما مجبور به ادامه ی زندگی مشترک خواهید شد که در نیجه آن عرصه ی زندگی برای شما بسیار تنگ و طاقت فرسا می شود. لازم به ذکر است اگر به عنوان یک زن قصد طلاق غیر توافقی را دارید این عمل برای شما دوچندان سخت می شود و یحتمل نمی توانید به تنهایی حکم طلاق را دریافت کنید. به همین منظور به شما پیشنهاد می شود که سعی کنید به صورت توافقی اقدام به جدایی کنید. در طلاق توافقی تشریفات آسان تر و سریع تر انجام می شود و در نتیجه شما برای دریافت حکم طلاق نیاز به طی کردن مراحل سخت طلاق غیر توافقی را ندارید . همچنین در طلاق توافقی احتمال شکست شما بسیار کاهش می یابد. شما میتوانید در ابتدا به مشاوره طلاق توافقی در تهران بپردازید و اطلاعات لازم را کسب کنید . لازم به ذکر است حضور یک وکیل می تواند در این مسیر برای شما بسیار سودمند باشد . ممکن است با شنیدن اسم وکیل هزینه های زیاد و حق الوکاله های هنگفت در ذهن شما تداعی شود.  اما شما می توانید از طریق آوای وکیل به هزینه وکیل طلاق توافقی با مقدار مناسب دست پیدا کنید .

 

مشاوره طلاق توافقی

کسب اطلاعات لازم پیش از انجام هر کاری لازم است و طلاق نیز از این قاعده مستثنی نیست. یکی از مواردی که بهتر از است پیش از هر اقدامی انجام بدهید مشاوره ی طلاق است. در این امر میان طلاق توافقی و غیر توافقی تفاوتی وجود ندارد و شما در هر حال با انجام این مشاوره به اطلاعات بسیار سودمندی دست می یابید که در نهایت به تسهیل و تسریع شدن روند گرفتن طلاق شما منجر می شود و شما را سریع تر به نتیجه ی مطلوبتان می رساند. مشاوره ی طلاق توافقی به شما کمک می کند که از تمامی مراحل پیش رویتان آگاهی پیدا کنید . در این مشاوره شما اطلاعات حائز اهمیتی کسب می کنید برای مثال دادگاه ذی صلاح برای اقدام به طلاق توافقی ، حقوقی که متعلق به شماست ، تشریفات قانونی طلاق توافقی و … . گاهی پیش میاید که شما برای جدایی با همسر خویش توافق دارید اما در مورد دریافت حق و حقوق قانونی خود به توافق نرسیده اید . در اینجا با پرداخت هزینه وکیل طلاق توافقی به انجام مشاوره طلاق توافقی بپردازید . برای انجام این مشاوره و اطلاع یافت از هزینه وکیل طلاق توافقی می توانید از طریق سایت آوای وکیل اقدام کنید.

 

 مراحل گرفتن طلاق توافقی

طلاق یک ایقاع تشریفاتی است و گرفتن حکم آن طی کردن مراحل و تشریفات مربوط به خود را می طلبد .در ابتدا شما باید اقدام به ثبت دادخواست طلاق کنید. پس از آن با توجه محل سکونت شما و همسرتان دادگاه ذی صلاح برای رسیدگی به درخواست مذکور تعیین می شود و محل و آدرس شعبه و همچنین تاریخ و ساعت جلسه ی دادرسی به اطلاع طرفین می رسد. شما میتوانید از طریق پرداخت هزینه وکیل طلاق توافقی به کسب اطلاعات بپردازید. به موجب ماده ی 4 قانون حمایت از خانواده ، دادگاه خانواده صلاحیت رسیدگی به طلاق و دعاوی مربوط به آن را دارد. این دادگاه جلسه ای را برای حضور طرفین تعیین می کند که در این جلسه طرفین عدم سازش با یکدیگر را اعلام و درخواست طلاق توافقی را از دادگاه خانواده می کنند . پس از آن دادگاه طرفین را به داوری و انجام مشاوره ارجاع می دهد. داوران می توانند به انتخاب طرفین طلاق از میان بستگان معتمد باشد . در غیر این صورت دادگاه خود داوران طلاق تعیین میکند. داوران در حقیقت وظیفه ی ایجاد صلح میان طرفین را دارند . از طرف دیگر دادگاه شمارا به انجام مشاوره نیز سوق میدهد .وکیل ارزان طلاق توافقی به سادگی اکنون در اختیار شماست و با پرداخت هزینه وکیل طلاق توافقی می توانید به آن دست یابید. مشاور مربوطه که از طرف دادگاه خانواده تعیین می شود شما را ترغیب به صلح و سازش با همسر خویش میکند . در هر حال پس از طی شدن مراحل مذکور داوران و مشاور باید گزارش عدم سازش را کتبا به دادگاه ذی صلاح ارائه کند. شما با پرداخت هزینه وکیل طلاق توافقی می توانید مراحل مذکور را آسان تر طی کنید. شما می توانید از طریق سایت آوای وکیل به اتخاذ وکیل و هزینه کم وکیل طلاق توافقی مد نظر خود اقدام کنید. دادگاه پس از برسی گزارشات ،عدم سازگاری طرفین را تایید می کند . پس از صدور گواهی عدم سازش میتوان با مراجعه به دفاتر ثبت ازداوج و طلاق اقدام به جدایی نهایی کرد. لازم به ذکر است میتوانید به حکم دادگاه مبنی بر عدم سازش اعتراض کنید و درخواست تجدید نظر یا فرجام خواهی نیز انجام دهید . ممکن است شما به علت مشکلات روحی و یا دوری از تنش تمایلی به شرکت در هیچ کدام از مراحل مذکور را نداشته باشید. وکیل طلاق به نمایندگی از طرفین در هر یک از مراحل مذکور میتواند به جای شما حضور به عمل بیاورد . طی کردن این مراحل ممکن توسط شما زمان زیادی صرف کند ولی وکیل طلاق توافقی تا حد امکان تشریفات مذکور را به سرعت طی می کند و از اتلاف وقت جلوگیری میکند .برای اطلاعات در مورد هزینه وکیل طلاق توافقی سایت آوای وکیل را از دست ندهید.

وکیل ارزان طلاق توافقی

وکیل طلاق توافقی

چه زن باشید و قصد طلاق داشته باشید و چه مرد باشید و بخواهید نسبت به طلاق گرفتن از همسرتان اقدام کنید یحتمل به وجود یک وکیل و پرداخت هزینه وکیل طلاق توافقی نیاز خواهید داشت. در این مورد نیز طلاق توافقی با غیر توافقی تفاوت چندانی ندارد. هر چند که در طلاق غیر توافقی وجود وکیل الزامی است اما در طلاق توافقی نیز وجود یک وکیل نیاز است. همچنین هزینه ارزان وکیل طلاق توافقی نیز از جنبه مالی برای شما منفعت بسیار دارد .با پرداخت هزینه وکیل طلاق توافقی کار شما بسیار راحت می شود .وکیل طلاق توافقی در انجام این اقدامات به عنوان نماینده ی شما عمل می کند . در صورت وجود وکیل طلاق توافقی به حضور طرفین هنگام طلاق نیز نیازی نیست. به خاطر داشته باشید در طلاق توافقی وجود وکیل اجباری نیست اما لازم به ذکر در طی کردن روند طلاق تنش های بسیار زیادی ممکن است به وجود بیاید که هم روند صدور حکم طلاق را طولانی تر می کند و هم شما را متحمل فشار روانی بسیار زیادی می کند. اما اگر با یک وکیل اقدام به عمل کنید تا حدود زیادی از این مشکلات جلوگیری به عمل می آید . این وکیل هنگام حضور در دادگاه خانواده نیز به نمایندگی از شما اقدام به بیان اظهارات مربوطه می کند . وکیل به عنوان فرد متخصص اظهارات منطقی تری را بیان می کند و محکمه را راحت تر برای صدور حکم طلاق قانع می سازد.در صورتی که در مورد هزینه وکیل طلاق توافقی دغدغه دارید سایت آوای وکیل برای شماست. در نتیجه ی حضور یک وکیل زمان دریافت حکم طلاق کاهش خواهد یافت و فشار های مربوط به این امر نیز کمتر بر روی شما خواهد بود . ممکن است یکی از طرفین در انجام طلاق توافق داشته باشد اما در مورد حقوق مالی آن موافقت به عمل نیاورد . در اینجا وکیل شما به نمایندگی از شما وارد عمل می شود و به مذاکره  با طرف شما می پردازد و تا حد امکان شرایط را به نفع شما در می اورد.

حقوق مالی که در بحث طلاق مطرح  می شود مهریه ، نفقه ، اجرت المثل ایام زوجیت و … است. وکیل شما در تک تک موارد مذکور به نفع شما اقدام به توافق با طرف مقابل می کند و در نهایت طرفین را در مسائل مالی نیز به توافق مطلوب می رساند . لازم به ذکر است یک وکیل طلاق توافقی نمیتواند همزمان وکیل دو طرف باشد و هر یک از طرفین باید جداگانه اقدام به گرفتن وکیل طلاق توافقی بکنند. در این صورت ممکن هزینه وکیل طلاق توافقی برای شما نگرانی ایجاد کند و حتی شما را از اتخاذ وکیل طلاق منصرف کند . اما نیازی به نگرانی نیست . سایت آوای وکیل امکان دسترسی به وکیل با هزینه کم وکیل طلاق توافقی را برای شما مهیا کرده است و شما می توانید با پرداخت هزینه ارزان وکیل طلاق توافقی اقدام به گرفتن طلاق توافقی ارزان کنید و در نهایت به هدف مطلوب خود برسید.برای انجام مشاوره و کسب اطلاعات در مورد هزینه وکیل طلاق توافقی به تیم حقوقی آوای وکیل واقع در شرق تهران مراجعه کنید.

حضانت فرزندان نیز از دسته اموری است که معمولا طرفین طلاق بر سر آن موافقت به عمل نمی آورند. این امر نیز از مواردی است که به واسطه ی حضور وکیل شما میتواند حل بشود . بهتر از این مورد را پیش از حضور در دادگاه مورد حل و فصل قرار دهید زیرا اگر هنگام حضور در دادگاه در مورد حضانت فرزندان توافقی صورت نگرفته باشد و در محضر دادگاه بر سر این موضوع تنش ایجاد شود ، دادگاه طلاق شما را غیر توافقی تلقی کرده، درخواست طلاق توافقی را رد میکند . به همین منظور به شما پیشنهاد می شود از طریق وکیل خود به توافق در مورد حضانت فرزندان بپردازید.شما با پرداخت هزینه وکیل طلاق توافقی در مبلغ مناسب ، میتوانید تمامی مشکلات خود را حل کنید.

 

هزینه وکیل طلاق توافقی ارزان

احتمالا شما به عنوان فردی که قصد طلاق دارید با چالش های مالی بسیار زیادی مواجه می شوید . گرفتن وکیل و پرداخت هزینه وکیل طلاق توافقی نیز به دغدغه و نگرانی های شما می افزاید و تنش مضاعفی را به شما تحمیل می کند. از همین جهت ممکن است شما برای رسیدن به مقصود خود به طور رایگان و بی هزینه از گرفتن وکیل منصرف شوید . حتی اگر شما از گرفتن وکیل منصرف نیز نشوید اما در هر حال هزینه وکیل طلاق توافقی ممکن است شما را در مضیقه قرار دهد . به همین منظور است که به هنگام یافتن وکیل مد نظر خود باید به هزینه ی آن دقت کنید و گرفتن وکیل با هزینه کم وکیل طلاق توافقی را نیز مورد توجه قرار بدهید . حق الوکاله و مقدار آن با توجه به استان و شهر شما متغیر است . اگر شما در شهر تهران زندگی می کنید این هزینه ها از منطقه به منطقه ی دیگری تغییر میکند.  همچنین در تعیین حق الوکاله میزان سابقه ی وکیل شما نیز موثر است . گاهی برخی وکلا با توجه به منطقه هزینه های بسیار هنگفتی را بر دوش موکل خویش می گذارند . همین ممکن است یافتن هزینه کم وکیل طلاق توافقی را برای شما به یک مسئله بزرگ تبدیل کند زیرا از طرفی دیگر قادر به ادامه ی زندگی نیستید و از طرفی شیوه اقدام به طلاق توافقی را نمی دانید و از طرف دیگر نیز از پس هزینه وکیل طلاق توافقی نیز بر نمی آیید. اگر این مقاله را می خوانید نگران هزینه وکیل طلاق توافقی نباشید . سایت آوای وکیل با تیم حقوقی مجرب خود به شما در یافتن وکیل با هزینه کم وکیل طلاق توافقی کمک می رساند. شما هم اکنون از طریق این سایت می توانید اقدام به مشاوره ی فوری کرده و وکیل مد نظر خود را پیدا کنید و در نهایت به گرفتن طلاق با هزینه کم وکیل طلاق توافقی اقدام کنید . تیم حقوقی آوای وکیل به شما در رسیدن به مقاصد و اهدافتان یاری می رساند.

طلاق بر چند قسم است ؟

بر حسب رضایت طرفین طلاق به دو نوع توافقی و غیر توافقی تقسیم می شود ؟

دادگاه ذی صلاح برای رسیدگی به درخواست طلاق کدام است ؟

دادگاه خانواده در صلاحیت رسیدگی به درخواست طلاق است.

ایا حضور طرفین در هنگام طلاق توافقی لازم است؟

در صورت وجود وکیل طلاق طرفین می توانند برای گرفتن حکم طلاق حضور نداشته باشند.

چرا دادگاه طرفین طلاق را به داوری و مشاوره سوق می دهد؟

دادگاه برای برقراری صلح و ایجاد سازش میان طرفین آن ها را به سوی داوری و مشاوره سوق میدهد.

4.6/5 - (113 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.