هزینه وکیل برای تخلیه ملک

هزینه وکیل برای تخلیه ملک

وقتی با مشکلات ملکی رو به رو می شویم به این نتیجه می رسیم که چقدر اطلاعات ما برای پیگیری این پرونده ها کم می باشد و چقدر به یک فرد متخصص برای پیگیری این پرونده ها نیاز داریم. یکی از مهم ترین پرونده ها در این زمینه بدون شک پرونده های مربوط به تخلیه ملک می باشد که ما در این مطلب قصد داریم به هزینه وکیل برای تخلیه ملک بپردازیم. پس با ما در این صفحه همراه باشید و به کسب اطلاعات لازم بپردازید.

منظور از تخلیه ملک چیست ؟

تخلیه ملک به معنی خروج ساکن فعلی یک ملک می باشد. در حقیقت قاعده بسیار مهمی در حقوق کشور ما است که نشان می دهد تصرف یک ملک یا سکونت یک فرد در یک ملک نشان دهنده مالکیت آن فرد بر روی ملک می باشد مگر آن خلاف آن ثابت می شود. راه های زیادی برای اثبات آن می باشد که بدون شک یک وکیل برای تخلیه ملک به بهترین شکل ممکن می تواند در این زمینه به شما اطلاعات دهد.

تخلیه ملک از ید متصرفانه

گاهی فردی که در ملک شما حضور دارد بدون اجازه در ملک مستقر شده است که در این حالت ید او ید غاصبانه است یعنی بدون اذن شما از ملک استفاده می کند. در این حالت شما ابتدا باید اثبات کنید که مالک این مال می باشید و سپس به خارج کردن فرد از ملک خود بپردازید. از این روست که با داشتن یک وکیل برای تخلیه ملک می توانید به سادگی این مراحل را طی کنید.

تخلیه ملک از ید مستاجر

وقتی مستاجر در ملک شما حضور دارد شما به او اذن داده اید. از این رو ید او دیگر غاصبانه نیست. با این وجود ممکن است تمایل داشته باشید که ملک خود را از دست مستاجر خارج کنید که در این حالت با هزینه وکیل برای تخلیه ملک به سادگی می توانید این کار را انجام دهید.

البته در نظر داشته باشید که حالات دیگری نیز وجود دارد که برای آن نیاز به این درخواست می باشد که در هر صورت حضور یک وکیل از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

هزینه وکیل برای تخلیه ملک

وکیل برای تخلیه ملک کیست ؟

وکیل برای تخلیه ملک یک وکیل پایه یک دادگستری است که توانایی به دست گرفتن انواع پرونده های حقوقی را دارد اما در هر صورت تخصص خود را در زمینه پرونده های ملکی اعمال می کند و از این رو یک وکیل ملکی محسوب می شود. در هر صورت تخصص این وکیل به شما کمک می کند که به وجود پرداخت هزینه وکیل برای تخلیه ملک در سریع ترین زمان ممکن به حکم مورد نظر خود دست پیدا کنید.

هزینه وکیل برای تخلیه ملک چقدر است ؟

باید بدانید که موارد زیادی در هزینه وکیل برای تخلیه ملک تاثیر دارد که تمامی ان ها را نمی توان به طور دقیق مشخص کرد. با این وجود ما سعی می کنیم تا برخی از مهم ترین فاکتور که برای تعیین و مشخص کردن هزینه وکیل تخلیه ملک در نظر گرفته می شود را برای شما شرح دهیم.

نوع پرونده و موضوع آن

اولین موردی که در هزینه وکیل برای تخلیه ملک تاثیر بسیار قابل توجهی دارد موضوع پرونده است. همانطور که مشاهده کردید راه های زیادی می باشد که از طریق آن می توان اقدام به تخلیه ملک کرد و مهم می باشد که پرونده شما در کدام دسته بگنجد. از این رو ما به شما پیشنهاد می کنید که ابتدا یک مشاوره حقوقی انجام دهید و به خوبی در این خصوص به کسب اطلاعات لازم بپردازید.

ارزش مالی ملک

بدیهی است که هرچه ارزش مالی پرونده بالاتر باشد اهمیت پرونده بیشتر می شود و در نتیجه حساسیت وکیل نیز برای پیگیری آن بالا می رود. با این وجود بدیهی است که وقتی ارزش مال و ملک شما بالا می باشد هزینه وکیل برای تخلیه ملک نباید چندان برای شما مهم باشد چرا که در قیاس با ملکی که منافع آن از دست شما می رود بدون شک قابل مقایسه نمی باشد

سختی پرونده

بدیهی است که هرچه یک پرونده سخت تر باشد و پیگیری آن دشوار تر باشد ، هزینه ای که یک وکیل برای تخلیه ملک مطالبه می کند نیز بیشتر می باشد و از این رو این مورد بسیار مهم می باشد. با این وجود در نظر داشته باشید که پرونده های سخت را باید به دست وکیل های حرفه ای تر بسپارید تا ریسک مربوط به شکست در پرونده کم شود و مشکلات کمتری به سراغتان بیاید.

وکیل منتخب شما

نباید فراموش کرد که در آخر یکی از مهم ترین موارد در هزینه وکیل برای تخلیه ملک خود وکیلی می باشد که انتخاب می کنید. هرچه وکیل حرفه ای تر باشد هزینه های مربوط به آن نیز بالا تر می رود که البته بدون شک تضمین پیروزی در دادگاه نیز افزایش پیدا می کند. از این رو به شما پیشنهاد می کنیم که ریسک نکنید و بهترین وکیل در این زمینه را پیدا کنید.

شما برای پیدا کردن بهترین وکیل می توانید از موسسه حقوقی آوای وکیل کمک بگیرید که تماس با آن به کمک این صفحه برای شما میسر شده است.

هزینه وکیل برای تخلیه ملک

هزینه وکیل برای تخلیه ملک چگونه پرداخت می شود ؟

این یک امر کاملا توافقی است و از این رو نمی توان در خصوص آن اظهار نظر کرد. اما معمولا وکلا نیمی از دستمزد توافق شده را پیش از شروع پرونده دریافت می کنند و در صورت دریافت حکم مورد نظر شما کل مبلغ را تقدیم می کنند.

چگونگی مطالبه هزینه وکیل برای تخلیه ملک

شاید تا کنون در خصوص این مورد اطلاعات نداشتید اما همین می تواند دغدغه های شمارا در خصوص هزینه وکیل برای تخلیه ملک بسیار کاهش دهد. چگونه ؟

شما وقتی در یک پرونده پیروز می شوید می توانید 0 تا 100 هزینه هایی که برای وکیل ملکی پرداخت کرده اید را از طرف مقابل دریافت کنید که از این رو دغدغه های مالی شما می تواند بسیار کاسته و کمتر شود.

سخن آخر در خصوص هزینه وکیل برای تخلیه ملک

ما در این مطلب سعی کردیم تا هر آنچه در خصوص هزینه وکیل برای تخلیه ملک نیاز بود را در اختیار شما قرار دهیم. در آخر شما می توانید با تماس با گروه آوای وکیل به سادگی هر چه تمام تر به مشاوره با ما بپردازید و به تمامی اطلاعات تکمیلی در این زمینه دست پیدا کنید. بدون شک تیم حقوقی و حرفه ای موسسه آوای وکیل به سادگی می تواند در این زمینه شما را راهنمایی کند پس همین حالا با ما تماس بگیرید و به اطلاعات تکمیکی مورد نیاز خود دست پیدا کنید.

هزینه وکیل برای تخلیه ملک چقدر می باشد ؟

در این مطلب به طور کامل به این سوال پاسخ داده ایم پس با ما همراه باشید.

آیا هزینه وکیل برای تخلیه ملک گران است ؟

بسته به پرونده شما هزینه وکیل برای تخلیه ملک متفاوت می باشد.

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.