وکیل طلاق شرق تهران

طلاق و جدایی

امروزه هر یک از ما ممکن است بارها واژه ی طلاق را شنیده باشیم و در همین حال برخی زوجین انجام ان را در سر میپرورانند. این قصد و تصمیم ممکن است دلایل مختلفی را شامل شود ولی در هر حال زوجین به این نتیجه  رسیده اند که ادامه ی زندگی برای انها ممکن نیست و جز طلاق راه دیگری ندارند. طلاق به معنی پایان قانونی ازدواج و جدا گشتن همسران از یکدیگر است. در حقیقت از طلاق این برداشت میشود که زوج و زوجه به پایان خط زندگی مشترک خود رسیده اند و ادامه ی زندگی برای انها میسر نیست.سایت آوای وکیل ارائه دهنده ی مشاور و وکیل طلاق شرق تهران  این مقاله را به توضیح و شرح این موضوع اختصاص داده است .

در گذشته ی نچندان دور طلاق و جدایی زوجین به شدت مورد مذمت و سرزنش خانواده و اطرافیان قرار میگرفت و باور عامه ی مردم بر سوختن و ساختن بود ولی به لطف تغییرات فرهنگی در سطح  جامعه این باور غلط ازمیان برداشته شده است.

طلاق میتواند به صورت توافقی یا بدون توافق باشد . در مواردی که یکی از طرفین موافق انجام طلاق نباشد گرفتن یک وکیل طلاق واجب میشود. اگر در حوالی شرق هستید و به دنبال وکیل طلاق شرق تهران هستید ادامه ی این مقاله را از دست ندهید.

 

وکیل طلاق شرق تهران

نوع طلاق

در طلاق بدون توافق درخواست فسخ نکاح میتواند از جانب زوج یا زوجه مطرح شود.اگر به عنوان یک خانم قصد طلاق از همسر خویش را دارید و ایشان به این طلاق راضی نیستند شما قطعا به یک وکیل طلاق نیاز دارید. یک وکیل شرایط همسر و زندگی شما را از منظر قانونی برسی میکند و موارد مغایر با وظایف همسری در قانون را به دادگاه ارائه میکند و با مدارک مستند و منطقی دادگاه خانواده را قانع به دادن حکم طلاق میکند.اگر یک خانم هستید که به دنبال یک وکیل طلاق شرق تهران هستید این مطلب برای شماست.

اگر به عنوان یک زوج قصد طلاق دارید باید بدانید که اگر این طلاق با توافق همسر خانم شما نباشد بر طبق قانون شما موظف به پرداخت تمامی حق و حقوق قانونی همسر خود میباشید از جمله مهریه و اجرت المثل زمان زوجیت و غیره . اگر همسر شما وظیفه ی زوجیت خود را انجام نمیدهد و دلیل اصلی شما برای طلاق این مورد است در اینجا نیز شما نیازمند یک وکیل طلاق هستید.یک وکیل طلاق مجرب ویژگی های اخلاقی و رفتاری همسر شما را با قانون تطبیق میدهد و موارد مغایر را به دادگاه ارائه میدهد و با مدارک محکمه پسند در نهایت دادگاه خانوده اقدام به صدور حکم طلاق مینماید.وکیل طلاق شرق تهران به همراه شماست

البته قابل ذکر است که مهریه در هر حال یک حق است و بر گردن زوج واجب است و در صورتی که نکاح به درستی واقع شود در صورت مطالبه ی زن مرد موظف به پرداخت ان است . اما یک وکیل خوب میتواند شما را در تسریع فرایند طلاق یاری کند و گاها منجر به تعلق گرفتن حقوقی (من جمله حضانت) نسبت به شما شود. اگر به عنوان یک مرد ساکن شرق هستید و به دنبال وکیل طلاق شرق تهران هستید سایت اوای وکیل به شما کمک میکند.

البته وکیل طلاق صرفا در این موارد به شما کمک نمیکند. انها مشاورینی اگاه و دانا هستند و با مشورت با انها میتوانید بهترین تصمیم را در این زمینه بگیرید . انها  به شما کمک میکنند که اظهارات و دلایل خود را برای طلاق به درستی در حضور قاضی بیان کنید تا در نهایت دادگاه راحت تر اقدام به صدور حکم کند .یک وکیل طلاق خوب میتواند حتی با مذاکره و سخن گفتن با طرف مقابل عمل طلاق را از یک جدال و دعوای خسته کننده و طاقت فرسا به امری توافقی  تبدیل کند و روند انجام ان را تسریع  و تسهیل کند.پس شما به عنوان یک زوج یا زوجه ساکن شرق یا شمال شرق  برای مشاوره ی طلاق نیازمند یک وکیل طلاق شرق تهران هستید.

در نهایت اگر قصد طلاق دارید و ان را برای بالا بردن کیفیت زندگی خود ضروری میدانید از ان و واکنش جامعه نترسید و ان را شرم بر خود ندانید و به خاطر داشته باشید که طلاق به معنای رها شدن است و گاها شما به این رهایی برای زندگی نیاز دارید.سایت اوای وکیل به شما برای یافتن وکیل طلاق شرق تهران مناسب خود کمک میکند.

مهریه چه زمانی به زن تعلق میگیرد ؟

مهریه در هر حال یک حق است و بر گردن زوج واجب است و در صورتی که نکاح به درستی واقع شود در صورت مطالبه ی زن مرد موظف به پرداخت ان است .

وکیل طلاق چه کمکی به زوجین در حال طلاق میتواند بکند ؟

یک وکیل طلاق خوب میتواند حتی با مذاکره و سخن گفتن با طرف مقابل عمل طلاق را از یک جدال و دعوای خسته کننده و طاقت فرسا به امری توافقی  تبدیل کند و روند انجام ان را تسریع  و تسهیل کند.

طلاق به چه معناست ؟

طلاق به معنی پایان قانونی ازدواج و جدا گشتن همسران از یکدیگر است.

دیدگاه جامعه نسبت به طلاق چگونه است ؟

در گذشته ی نچندان دور طلاق و جدایی زوجین به شدت مورد مذمت و سرزنش خانواده و اطرافیان قرار میگرفت و باور عامه ی مردم بر سوختن و ساختن بود ولی به لطف تغییرات فرهنگی در سطح  جامعه این باور غلط ازمیان برداشته شده است.

4.6/5 - (100 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.