وکیل خانواده در شرق تهران

از دیرباز تا کنون خانواده همواره یکی از مهم ترین نهاد های اجتماعی بوده که افراد برای ان توجه ویژه ای قائل بوده و هستند.این نهاد انقدر مورد توجه قرار گرفته که دستگاه های قضایی تصمیم به تشکیل مراجع تخصصی رسیدگی به دعاوی خانواده را گرفتند و امروزه ما دادگاه تخصصی با نام دادگاه خانوده داریم که شکایات و دعاوی خانواده در انجا مطرح و حل و فصل میشود.دعاوی مربوط به خانواده شامل دعاوی مربوط به نکاح،طلاق ، مهریه ، حضانت، سرپرستی، ولایت و قیومیت و غیره است.بدیهی است که در جوامع امروزی افراد گاها در این حوزه ی گسترده و حائز اهمیت  نیز دچار مسئله ی حقوقی میشوند و برای حل و فصل ان نیاز به وکیل خانواده دارند. جهت یافتن وکیل خانواده شرق تهران مطلب را دنبال نمایید.

سایت آوای وکیل ارائه کننده ی مشاور و وکیل خانواده شرق تهران در این مقاله به شرح و توضیح در این حوزه پرداخته است.همانطور که ذکر شده نهاد خانواده و دعاوی مربوط به ان از اهمیت بسیاری برخوردارند به طوری که یک وکیل پایه یک دادگستری به طور تخصصی در این زمینه کسب علم و در ان فعالیت میکند. دعاوی این حوزه گاها بسیار پیچیده میشود به طوری که برای پیروزی در پرونده ی مربوطه نیاز به یک وکیل خانواده حس میشود.

اگر شما ساکن شرق تهران هستید و به دنبال وکیل خانواده شرق تهران هستید ادامه ای این مقاله را از دست ندهید.

وکیل خانواده و طلاق

یکی از مهم ترین حوزه هایی که وکیل خانواده دران فعالیت میکند طلاق است. اگر به دنبال گرفتن حکم طلاق بدون توافق از سوی دادگاه خانواده هستید داشتن یک وکیل خانوده برای شما الزامی است. وکیل خانوده شرایط زوج یا زوجه را برسی کرده و با جمع اوری مدارک محکمه پسند روند گرفتن طلاق را تسریع میکند.اگر برای طلاق خود نیازمند مشاور و یا وکیل خانواده شرق تهران هستید سایت اوای وکیل به شما کمک خواهد کرد.

وکیل خانواده و حضانت

از مهم ترین مسائلی که بعد از طلاق ممکن است بر سر ان جدال و دعوا بین طرفین رخ دهد مسئله ی حضانت فرزندان و ملاقات طفل است.اکثر زوجین  به دنبال اتخاذ حضانت فرزند خویش هستند و برای این مورد دوباره اختلاف ایجاد میشود. در اینجا اگر میخواهید دادگاه حضانت فرزندانتان را به شما دهد نیازمند یک وکیل خانواده هستید . وکیل خانواده با تحقیق به جا و مناسب و به کارگیری شیوه های مناسب  میتواند به راحتی صلاحیت شما را به دادگاه خانواده ثابت کند و حضانت  فرزندان شما را بگیرد.اگر در حوالی شرق تهران سکونت دارید و به دنبال دسترسی اسان به وکیل خانواده شرق تهران برای گرفتن حضانت  فرزندانتان هستید در جای درستی قرار دارید.

وکیل خانواده شرق تهران

 وکیل و نفقه زوجه و اجرت المثل

بعد از طلاق ممکن است یکی از مشکلاتی که زوجه با ان روبه رو میشود مطالبه  حقوق اوست. نفقه ی پولی است که مرد برای تامین مخارج زندگی به همسر خود میپردازد و حقی است که بر گردن مرد و بر او واجب است.اما اگر طول زمان زوجیت مرد نفقه ای به زن پرداخت نکرده باشد بعد از طلاق موظف به پرداخت ان است. یک وکیل خانواده ی خوب میتواند به شما برای اثبات عدم پرداخت نفقه مرد در طول زوجیت به دادگاه  کمک کند و حق شما را مطالبه و دریافت کند.

اجرت المثل زمان زوجیت نیز یکی از حقوقی است که برای زوجه و بر گردن مرد است. زن در طول مدت زوجیت اعمالی مانند شیر دادن به فرزندان،اشپزی، تمیز کردن خانه و غیره انجام میدهد که نسبت به ان وظیفه ای ندارد و میتواند برای انها درخواست اجرت المثل کند. برای مطالبه این مورد نیز داشتن یک وکیل خانواده لازم  میشود زیرا یک وکیل پایه یک دادگستری به شما کمک میکند تا در دادگاه ثابت کنید  شرایط دریافت اجرت المثل در زمان زوجیت وجود داشته و مانعی برای مطالبه ی ان نیست.

قابل ذکر است که سایت آوای وکیل با معرفی وکیل خانواده شرق تهران به شما در احقاق حقتان یاری میرساند.

اگر این مقاله را مطالعه کردید احتمال میرود که در حوزه ی خانواده به مشکل حقوقی برخورد کردید و به دنبال یک وکیل خانواده ی با تجربه و متبحر هستید.سایت اوای وکیل با تیمی مجرب اماده ی معرفی کردن مناسب ترین وکیل خانواده شرق تهران است تا هرچه بهتر شمارا برای رسیدن به اهدافتان یاری کند.

اجرت المثل در حقوق خانواده چیست؟

زن در طول مدت زوجیت اعمالی مانند شیر دادن به فرزندان،اشپزی، تمیز کردن خانه و غیره انجام میدهد که نسبت به ان وظیفه ای ندارد و میتواند برای انها درخواست اجرت المثل کند

وکیل خانواده در امر طلاق چه می کند؟

وکیل خانوده شرایط زوج یا زوجه را برسی کرده و با جمع اوری مدارک محکمه پسند روند گرفتن طلاق را تسریع میکند.

آیا آوای وکیل می تواند در امر خانواده راهنما باشد؟

.سایت اوای وکیل با تیمی مجرب اماده ی معرفی کردن مناسب ترین وکیل خانواده شرق تهران است تا هرچه بهتر شمارا برای رسیدن به اهدافتان یاری کند.

4.5/5 - (115 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.