هزینه وکیل برای طلاق از طرف زن

هزینه وکیل برای طلاق از طرف زن

طلاق یکی از غمگین ترین وقایعی است که در زندگی هر کسی اتفاق می افتد و افراد را از نظر ذهنی و روحی بسیار درگیر می کند. اما در نهایت پروسه و روند طلاق بیشتر از هر چیز دیگری افراد را درگیر می کند و به همین علت است که در بسیاری از مواقع افراد ترجی می دهند که از طریق یک وکیل حرفه ای به پیگری این درخواست بپردازند. به عنوان یک زن علاوه بر دغدغه پیدا کردن یک وکیل خوب ، هزینه وکیل برای طلاق از طرف زن نیز برای شما مسائلی به وجود می آورد.

به همین علت است که ما در این مطلب قصد داریم تا علاوه ذکر نکات مهم در مورد پیدا کردن وکیل مورد نظر شما به هزینه وکیل برای طلاق از طرف زن نیز بپردازیم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در این مطلب همراه باشید. شما می توانید ضمن مطالعه این مطلب همین حالا با گروه حقوقی آوای وکیل تماس بگیرید و با انجام مشاوره حقوقی طلاق اطلاعات مورد نیار خود در مورد هزینه گرفتن وکیل را نیز جویا شوید.

هزینه وکیل برای طلاق از طرف زن

با گروه حقوقی آوای وکیل همراه باشید.

هزینه وکیل برای طلاق از طرف زن بر چه اساسی تعیین می شود ؟

پیش از آنکه به عوامل تاثیر گذار در هزینه وکیل برای طلاق از طرف زن بپردازیم خوب است بدانید که به طور معمول حق الوکاله را نمی توان پیش از مطالعه پرونده به طور دقیق مشخص کرد و معمولا بر اساس شرایط سختی پرونده و ارزش آن تعیین می شود. با این وجود خوب است بدانید که معمولا پرونده های خانواده و طلاق به نسبت سایر پرونده ها از حق وکاله کمتری برخوردار می باشند و شما نیاز نیست هزینه چندان هنگفتی برای گرفتن وکیل صرف کنید.

با این وجود در این قسمت به برخی از عوامل تاثیر گذار در تعیین هزینه برای وکیل طلاق می پردازیم که به این شرح می باشد :

نوع طلاق

چرا نوع طلاق در هزینه و حق وکاله یرای طلاق تاثیر گذار است ؟ چرا که نوع طلاق در سختی پرونده و دشواری پیگیری آن تاثیر دارد و بدون شک در هزینه های وکیل مربوطه نیز تاثیر گذار می باشد. به طور کلی از نظر پرونده های طلاق و هزینه های آن می توان دو حالت را متصور بود :

طلاق توافقی

معمولا طلاق توافقی مدت زمان کمی را به خود اختصاص می دهد و پیگیری آن نیز آسان تر است. به همین علت هزینه وکیل برای طلاق توافقی تقریبا ارزان است و نیاز نیست نگران هزینه های خود باشید. بسیار از افراد معمولا برای این نوع از طلاق وکیل نمی گیرند اما خوب است بدانید گرفتن وکیل طلاق توافقی از دو مزیت بسیار مهم برخوردار می باشد که به این شرح است :

شما با گرفتن وکیل طلاق توافقی دیگر نیاز نخواهید داشت تا در مراحل دادگاه حضوری پیدا کنید و وکیل شما به تنهایی می توانید حکم مطلوب را برایتان دریافت نماید.

با داشتن یک وکیل طلاق توافقی می توانید تا حد بسیار زیادی روند دریافت حکم طلاق را تسریع و تسهیل کنید و در این سریع ترین زمان ممکن اقدام به دریافت حکم مطلوب خود نمایید.

به همین علت با وجود هزینه وکیل برای طلاق از طرف زن که نا گریز از پرداخت آن هستید ، می توانید با کمک گرفتن از یک وکیل خوب دشواری این امر را برای خود تا حدودی کم نمایید. برای گرفتن وکیل طلاق توافقی ارزان همین حالا می توانید با گروه آوای وکیل تماس بگیرید و به کسب اطلاعات لازم بپردازید.

هزینه وکیل برای طلاق از طرف زن

طلاق غیر توافقی

معمولا برای طلاق غیر توافقی از طرف زن به وکیل نیاز می باشد. چرا که این طلاق و گرفتن حکم آن از دادگاه کمی دشوار می باشد. در حقیقت در این شیوه طلاق دادگاه حکم را صادر نمی کند مگر انکه شرایطی که در قانون مدنی احراز شود برای دادگاه اثبات شود.

چیزی که در قانون مدنی ذکر شده است به این شرح می باشد که هر گاه زن از ادامه زندگی با مرد دچار اعسار و سختی شود زن می توان حکم طلاق را دریافت کند. اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که دریافت حکم طلاق غیر توافقی دشوار محسوب می شود چرا که اثبات شرایط سختی زندگی در نزد دادگاه چندان ساده نمی باشد. به همین علت است که افراد زیادی ترجیح می دهند با پرداخت هزینه وکیل براز طلاق از طرف زن تا حدود بسیار زیادی گرفتن حکم را تسریع نمایند.

فراموش نکنید که بر خلاف طلاق توافقی گرفتن حکم طلاق از طریق روش غیر توافقی بسیار زمانبر می باشد و حتی شاید تا یک سال به طول بیانجامد. در این زمان است که بدون شک وکیل طلاق از طرف زن می تواند کمک شایانی در تسریع روند صدور حکم طلاق نماید.

 شرایط پرونده

از موارد تاثیر گزار در هزینه وکیل در هر پرونده ای که باشد بدون شک شرایط پرونده می باشد. هر چه پرونده ای که به نزد وکیل می برید دشوار تر باشد و شرایط پیگیری آن سخت تر و ویژه تر باشد در این صورت بدیهی است که حق الوکاله وکیل و حق الزحمه آن نیز بالاتر می رود و هزینه وکیلی که پرداخت می کنید بیشتر می باشد.

در هر صورت نباید این نکته را فراموش کنید که پرونده هایی که دشوار تر می باشد و پیگیری آن ها سخت تر است ، توسط خود شما نیز قابل پیگیری نمی باشد و احتمال شکست خوردن در آن بسیار بالا می باشد. به همین علت است که پیشنهاد ما به شما این است که در این زمینه این می باشد که با پرداخت هزینه وکیل برای طلاق از طرف زن در سریع ترین زمان ممکن به حکم مطلوب خود دست پیدا کنید.

هزینه وکیل برای طلاق از طرف زن

دادخواست ذیل طلاق

ممکن است دادخواستی که شما برای طلاق طرح کرده اید محدود به درخواست صدور حکم جدایی نباشد و موارد دیگری همچون حضانت فرزندان یا مهریه نیز در ذیل آن مطرح شود که در این صورت طبیعتا حق الوکاله نیز بالا تر می باشد چرا که برای پیگیری دادخواست های دیگر نیز حق وکاله برای وکیل قابل تصور می باشد.

وکیل منتخب شما

در تعیین هزینه وکیل برای طلاق از طرف زن این مورد چندان تاثیر گذار نمی باشد اما نباید از ذکر این عامل غافل ماند. معمولا هرچه وکیل منتخب شما حرفه ای تر باشد و در زمینه پرونده های حقوقی ، با تجربه تر باشد ، هزینه وکیل نیز بالا تر می رود. البته در پرونده های خانواده همانطور که فوقا گفتیم این عامل چندان تاثیر گذار نمی باشد.

با این وجود شما می توانید همین حالا از طریق تماس با گروه حقوقی آوای وکیل اقدام به گرفتن وکیل طلاق نمایید و در سریع ترین زمان ممکن و کمترین هزینه به حکم مطلوب خود دست پیدا کنید. شما می توانید پیش از گرفتن وکیل طلاق از طریق مشاوره حقوقی طلاق به اطلاعات مورد نظر خود در این مورد دست پیدا کنید.

مزایا وکیل برای طلاق از طرف زن

ممکن است این سوال برای شما به وجود بیاید که برای گرفتن وکیل به صرف هزینه بپردازید. به علت مزایایی که وکیل برای طلاق از طرف زن برخوردار می باشد :

  • شما با گرفتن وکیل طلاق دیگر نیاز نیست در تمامی مراحل طلاق حضور پیدا کنید.
  • در صورتی که در پروسه دریافت حکم با مشکل جدیدی رو به رو شوید وکیل شما ساده تر می تواند این مشکلات را حل کند.
  • روند دریافت حکم طلاق از طریق وکیل تا حدود زیادی تسریع و تسهیل می شود.

با وجود این مزایا است گرفتن حکم طلاق توافقی بیش از هر چیز دیگری برای شما اهمیت پیدا می کند و باید برای گرفتن حکم مطلوب خود در سریع ترین زمان ممکن به انجام آن بپردازید. در نظر داشته باشید که هرچند شما بدون وکیل طلاق از طرف زن نیز می توانید به گرفتن حکم مطلوب خود دست پیدا کنید اما مدت زمان آن ممکن است بسیار به طول بیانجامد و سختی های زیادی برای شما به همراه داشته باشد.

به همین علت است که پیشنهاد می کنیم بدون وکیل اقدام به گرفتن طلاق خود نکنید و حتما از طریق یک وکیل طلاق خوب این مورد را پیگیری کنید.

هزینه وکیل طلاق از طرف زن به چه صورت است ؟

معمولا هزینه های وکیل در هر پرونده ای بر اساس شرایط آن تعیین می شود اما در نظر داشته باشید که وکیل طلاق به نسبت سایر پرونده ها از شما هزینه های کمتری را دریافت می کند.

چگونه می توان با یک وکیل خوب برای طلاق از طرف زن تماس گرفت ؟

شما از طریق این صفحه و گروه حقوقی آوای وکیل می توانید اقدام به گرفتن وکیل خوب و ارزان نمایید.

چگونه می توان مدت زمان گرفتن حکم طلاق را تقلیل داد ؟

برای کاهش مدت زمان گرفتن حکم طلاق یک وکیل خوب می تواند کمک بسیار زیادی به شما نماید.

2.8/5 - (5 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.