نمونه فرم دادخواست دیوان عدالت اداری

نمونه فرم دادخواست دیوان عدالت اداری

دیوان عدالت اداری را می توان یکی از مهم ترین مراجع رسیدگی به دادخواست ها معرفی کرد. علت این اهمیت دادخواست هایی است که در دیوان عدالت اداری طرح می شود. این دادخواست ها یک تفاوت اساسی با سایر دعاوی دارند که در ادامه به آن می پردازیم. اگر قصد داریم که به کسب اطلاعات در مورد این دادخواست ها بپردازید و نمونه فرم دادخواست دیوان عدالت اداری را دانلود نمایید این صفحه را به هیچ عنوان از دست ندهید.

شما از طریق این صفحه ضمن دسترسی به نمونه فرم دادخواست دیوان عدالت اداری به سادگی می توانید با گروه آوای وکیل تماس بگیرید و اقدام به مشاوره و گرفتن بهترین وکیل دبوان عدالت اداری نمایید. گروه و موسسه حقوقی آوای وکیل با ارائه انواع خدمات حقوقی در تهران آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

نمونه فرم دادخواست دیوان عدالت اداری به چه شرح می باشد ؟

فوقا گفتیم که به طور کلی دادخواست هایی که در این دیوان طرح می شوند یک تفاوت اساسی با سایر دادخواست ها که در دادگاه های معمولی طرح می شوند دارند. این تفاوت در شخصی است که این دعاوی علیه آن طرح می گردد. در دعاوی معمولی دو شخص حقیقی با هم رو به رو هستند و به طور معمول این دعاوی علیه اشخاص خصوصی طرح می گردد.

اما نمونه فرم دادخواست دیوان عدالت اداری علیه نهاد های اداری ، تخلفات آن ها ، خسارات ناشی از رفتار های نهاد اداری و … طرح می گردد و به همین علت از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. ما در این مطلب نمونه هایی از دادخواست های طرح شده در این دیوان را برای شما به اشتراک می گذاریم. اما پیشنهاد ما به شما این است که برای طرح دادخواست به بهترین شکل ممکن با یک وکیل خبره تماس بگیرید.

نمونه فرم دادخواست دیوان عدالت اداری نمونه فرم دادخواست دیوان عدالت اداری

خوب است بدانید از طریق گروه حقوقی آوای وکیل امکان تماس با وکیل بازنشسته دیوان عدالت اداری امکان پذیر می باشد که بدون شک بهترین متخصص در حل و فصل این دسته از پرونده هاست. کافیست با ما تماس بگیرید.

همچنین در ادامه شما می توانید نمونه دادخواست های دیوان عدالت اداری را نیز مشاهده کنید :

نمونه فرم دادخواست دیوان عدالت اداری شماره 1

 

شماره پرونده ………….

بسمه تعالي

قوه قضائيهديوان عدالت اداري به شعبه  ارجاع مي گردد
امضاء رئيس كل ديوان
شماره و تاريخ ثبت

برگ دادخواست

مشخصات طرفين
نام و نام خانوادگي
نام پدر
شغل
اقامتگاه
شاكي
وكيل شاكي آقا/خانم

طرف شكايت  بیمه تامین اجتماعی

موضوع شكايت : مطالبه خسارت و هزینه های درمانی از بیمه تامین اجتماعی

شرح شكايت و دلايل و مستندات

شرح شكايت و دلايل و مستندات اینجانب

حتراماً شرح شکایت این است اینجانب ………… متولد……….. شهر…………….. شهرستان…………… به شماره ملی……………. کارگر بخش ……… به موجب خسارات بدنی وارد شده به پای راست اینجانب موقتا امکان ادامه کار ندارم. اینجانب ضمن تقاضا از بیمه تامین اجتماعی برای جبران خسارت های ناشی از از کار افتادگی حتی هزینه های درمانی اینجانب نیز پرداخت نشده است. لذا اینجانب با استناد به مدارک از جمله تاییدیه کارفرما،  فتوکپی پزشکی قانونی ارائه شده و استشهادیه سایر کارگران در پیوست این دادخواست دریافت خسارت های ناشی از از کار افتادگی را دارد.

با تشکر و احترام

امضاء

امضاء شاكي گواهي مي شود:امضاء يا اثر انگشت شاكي بايد به وسيله دفتر يكي از دادگاه ها يا بخشدار يا نيروهاي انتظامي يا يكي از ادارات دولتي و نهادهاي انقلابي و يا امام جماعت
مسجد محل سكونت مدعي گواهي شده باشد و در صورتيكه شاكي مقيم خارج از كشور باشد به گواهي يكي از مامورين كنسولي جمهوري اسلامي ايران رسيده
باشد.

نمونه فرم دادخواست دیوان عدالت اداری

نمونه فرم دادخواست دیوان عدالت اداری 2

بسم تعالی

ریاست محترم دیوان عدالت اداری

با سلام و عرض ادب و تحییات الهی

اينجانب ………………. فرزند ……………………… متولد 55/12/3 در استان فارس شهر شیراز به شماره ملی……  و به عنوان سرپرست خانواده ای 5 نفره و براي حداقل نیاز های معیشتی خانواده با شرایط بسیار سخت و مشقت بار در محل ……………………….  در استان شیراز  به آدرس…………… کارگر بخش …. به کارفرمایی جناب آقای …. بودم و برای آزمون استخدامی مورخ …………  به علت دوری راه ، نبودن وسایل نقلیه مناسب با تاخیر به جلسه مصاحبه رسیده ام و در مصاحبه آزمون استخدامی نيز به دليل  فشار ناشی از راه و مسیر طی شده مسیر و البته بی توجهی مسئولین برگذار کننده آزمون و طرح سوالات شفاهی غیر مرتبط و بی توجهی به مدارک و سابقه کاری اینجانب ، موفق به قبولی در مصاحبه آزمون استخدامی نبوده ام. باتوجه به شرايط مشروح و همچنین قبولی بنده در آزمون ابتدایی و کتبی استخدامی و دارا بودن ویژگی ها و امتیازاتی همچون سابقه کار در امور متشابه به مصاحبه قبلی و رای آن اعتراض دارم  و انجام دوباره مصاحبه شفاهی و در نظر گرفتن امتیازات و ویژگی ها اینجانب را جهت استخدام افراد متخصص را  دارا مي باشم. لذا خواهشمند است اقدامت مورد نیاز  را در خصوص پیگیری دادخواست و همچنین صدور دستور و رای انجام دوباره مصاحبه استخدامی سازمان …………………… را مبذول بفرمایید .

با تشکر و تجدید احترام

امضا

امضاء شاكي گواهي مي شود:امضاء يا اثر انگشت شاكي بايد به وسيله دفتر يكي از دادگاه ها يا بخشدار يا نيروهاي انتظامي يا يكي از ادارات دولتي و نهادهاي انقلابي و يا امام جماعت
مسجد محل سكونت مدعي گواهي شده باشد و در صورتيكه شاكي مقيم خارج از كشور باشد به گواهي يكي از مامورين كنسولي جمهوري اسلامي ايران رسيده
باشد.

دانلود نمونه فرم دادخواست دیوان عدالت اداری (خام)

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از نمونه فرم دادخواست دیوان عدالت اداری نهایت استفاده را برده باشید. شما می توانید نمونه فرم خام دادخواست دیوان عدالت اداری را از طریق لینک زیر دریافت نمایید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با وکیل مربوطه در این زمینه همین حالا با ما تماس حاصل نمایید

فرم خام دادخواست دیوان عدالت اداری

برای شکایت علیه نهاد های اداری باید از کدام مرجع اقدام کنیم ؟

برای شکایت و تظلم خواهیم از نهاد های اداری باید از دیوان عدالت اداری اقدام کنید. شما می توانید برای مشاهده دادخواست های طرح شده در این دیوان از طریق این صفحه اقدام کنید.

از کجا فایل خام دادخواست دیوان عدالت اداری را دریافت کنم ؟

این صفحه امکان دریافت فایل خام و قابل ویرایش دادخواست دیوان عدالت اداری را برای شما میسر کرده است.

چگونه می توانم به بهترین شکل ممکن در دیوان عدالت اداری دادخواست تعیین کنم ؟

بدین منظور کافیست از یک وکیل دیوان عدالت اداری کمک بگیرید.

4.5/5 - (42 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.