وکیل طلاق توافقی

وکیل طلاق توافقی

این روزها اگر سری به مراجع مختلف قضایی از جمله، دفاتر وکالت و دادگاه‌های خانواده زده باشید یا به هر دلیلی گذارتان به این قبیل مکان‌ها افتاده باشد، قطعا شاهد افزایش بی‌رویه جهت درخواست طلاق، علی‌الخصوص از سوی زوج‌های جوان بوده‌اید. طلاق می تواند یک تصمیم دو طرفه باشد که به صورت توافقی صورت می گیرد. در این صورت است که با استفاده از یک وکیل طلاق توافقی می توان این فرایند دشوار برای طرفین را تا حدود زیادی آسان کرد.

اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر در مورد طلاق و وکیل طلاق توافقی دارید این مطلب را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

چرا به وکیل طلاق توافقی نیاز داریم ؟

افزاش آمار طلاق برای هر جامعه ای یک نکته منفی محسوب می شود پس بدیهی است که دولت و دستگاه ها قضایی از هر طریقی سعی در کاهش این آمار دارند. یکی از این روش ها مانع تراشی در هنگام صدور حکم طلاق است. در حقیقت در هنگام دریافت حکم طلاق، دادگاه تمام سعیش را می کند تا با طولانی کردن روند آن یا ارجاع به مشاوره میان طرفین صلح و سازش برقرار کند. به همین علت است که حضور وکیل طلاق توافقی نیز امر مهمی برای تسریع دریافت حکم طلاق می باشد.

خوب است بدانید که اتخاذ وکیل برای طلاق توافقی نیازمند پرداخت هزینه های وکالت گران نمی باشد و شما از طریق این مطلب به سادگی می توانید به یافتن یک وکیل ارزان برای طلاق توافقی بپردازید.

 

مراحل وکیل طلاق توافقی

 

یافتن بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران (تماس بگیرید)

طلاق در حقیقت یکی از تلخ‌ترین  وقایعی است که ممکن است برای هر یک از زوجین رخ دهد. افزایش بی‌رویه آمار طلاق در کشورمان، علت‌های مختلفی داشته که معمولاً در ذهن تمامی افراد شکل و شمایل خوشایندی ندارد و همه ما با شنیدن خبر جدایی و طلاق هر زوجی در اطراف خود، شاید این اتفاق را کمی عجیب، ناپسند یا حتی اشتباه متصور شویم.

اما این واکنش های منفی برای طلاق باید به پایان برسد زیرا زوجین زمانی اقدام به طلاق می کنند که احساس می شود راهی برای بهبود شرایط و اضواع وجود ندارد و تنها راه موجود جدایی است. در این زمان است که به تنهایی یا با تماس با شماره وکیل طلاق توافقی به جدایی از یکدیگر اقدام می کنند.

علاوه بر اینکه جامعه دغدغه های زیادی برای این افراد ایجاد می کند مشکلاتی همچون عدم تخصص در پیگیری پرونده حقوقی نیز مشکلات زیادی برای شما ایجاد می کند و به همین علت است که تاکید داریم از طریق یک وکیل طلاق توافقی خوب اقدام به مطالبه این حکم نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب خود برسید.

شما می توانید برای گرفتن وکیل ارزان طلاق توافقی همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید و به کسب اطلاعات مورد نیاز خود بپردازید. همچنین به شما پیشنهاد می کنیم پیش از هر چیزی از طریق مشاوره طلاق به کسب اطلاعات مورد نیاز خود در این زمینه بپردازید.

مزایا گرفتن وکیل برای طلاق توافقی چیست ؟

همانطور که فوقا گفتیم اولین علت نیاز به یک وکیل طلاق توافقی خوب در رویه دادگاه می باشد که امروزه صدور این حکم به مراتب دشوار تر گشته است و شاید تا ماه ها صدور حکم طلاق به طور بینجامد. با توجه به مشکلات اقتصادی که طبیعتا یافتن وکیل ارزان برای طلاق توافقی لازم می باشد. شما با گرفتن چنین وکیلی می توانید با صرف هزینه کمتر از مزایای زیر برخوردار شوید :

  • پروسه چند ماهی صدور حکم طلاق را تا یک الی دو هفته کاهش دهید.
  • بدون نیاز به حضور در دادگاه تمامی روند دادگاه را طی کنید. ( وکیل منتخب شما به جایتان حضور پیدا خواهد کرد.)
  • به سادگی در مورد تمامی توافقات طلاق مانند حضانت فرزندان یا مهریه به نتیجه برسید.
  • نیاز پیگیری مراحل صدور حکم طلاق توافقی نخواهید داشت.
  • از تنش های صدور حکم طلاق به دور خواهید بود.
  • در صورت وجود هر گونه مانع و مشکل در صدور حکم طلاق به کمک وکیل خود این مشکلات را بر طرف می کنید.
  • در صورت عدم آگاهی در هر یک از مراحل طلاق توافقی ، از طریق وکیل خود به کسب اطلاعات بپردازید.
  • از صرف هزینه های اضافی خودداری می نمایید.
  • و در آخر روند صدور حکم طلاق توافقی را برای خود تسریع و تسهیل می کنید.

آیا داشتن وکیل طلاق توافقی اجباری است ؟

طلاق توافقی همان‌گونه که از نام آن نیز می‌توان فهمید به نوعی از طلاق گفته می‌شود که در آن زوجین یعنی زن و شوهر با سازش، مصالحت و توافق بر سر بسیاری از مسایل تصمیم به جدایی و طلاق می‌گیرند. به همین علت وکیل برای طلاق توافقی در آن اجباری نیست. (در حقیقت در هیچ پرونده حقوقی داشتن وکیل اجباری نمی باشد.)

اما شاید با خواندن چنین مطلبی پیش خود تصور کنید که پس بدین ترتیب، وقوع طلاق توافقی عمل بسیار ساده و راحتی بوده و درواقع شرایط و ضوابط خاصی را در بر ندارد!

اما بهتر است، بدانید که وقوع طلاق توافقی نیز مستلزم طی روند و مراحل دادرسی مخصوص به خود می‌باشد.‌ البته نمی‌توان منکر این قضیه شد که وقوع طلاق توافقی در قیاس با سایر انواع طلاق، سهل‌تر و با سرعت بیشتری در حقیقت انجام می‌گیرد، چرا که زوجین در این نوع از طلاق معمولاً بر سر بسیاری از مسایل به توافق خواهند رسید.

وکیل طلاق توافقی ارزان

اما با این وجود حقوقی بودن این پرونده موجب می شود که پیچیدگی های مربوط به خود را داشته باشد و به همین علت داشتن یک وکیل طلاق توافقی ، اجباری خیر اما مورد نیاز باشد.

 

وکیل طلاق توافقی چه کمکی به زوجین می کند ؟

وکیل طلاق توافقی از ابتدا تا اخرین مرحله طلاق یعنی ثبت آن در کنار شما خواهد بود و شما را به نتیجه مطلوب خواهد رساند. وکیل طلاق توافقی در این موارد به شما کمک می کند :

1- ارائه دادخواست طلاق

اولین مرحله درخوسات صدور حکم طلاق ارائه دادخواست است. وکیل طلاق توافقی از جانب شما درخواست طلاق توافقی و صدور گواهی عدم سازش می کند و خود وکیل شما برای پیگیری امور به دادگاه معرفی می کند. شما می توانید جهت مشاوره نمونه دادخواست طلاق توافقی  به این صفحه نیز مراجعه کنید.

2- مشاوره حقوقی طلاق

حتی اگر قصد داشته باشید تا طلاق توافقی خود را شخصا پیگیری کنید ، نیاز به یک سری اطلاعات مهم و لازم برای پیگیری ان دارید. در حقیقت روند طلاق ، پیچدگی های مربوط به خود را دارد که نمی توان بدون اگاهی لازم نسبت به آن اقدام کرد. شما در مشاوره با وکیل ارزان برای طلاق توافقی به تمامی این ویژگی ها پی می برید و آگاهانه تر اقدام می کنید. علاوه بر آن در مشاوره حقوقی طلاق ، شما به شرایط خود از منظر قانون پی می برید و می تواند در صورت وجود مشکل برای رفع آن اقدام کنید. برای انجام مشاوره حقوقی طلاق به سایت آوای وکیل مراجعه کنید.

3-دریافت حکم طلاق بدون حضور طرفین

فضا دادگاه طلاق همواره فضای متشنجی می باشد و ممکن است مشکلاتی که در این حین نیز پیش می آید این فضا را متشنج تر کند. اگر شرایط روحی شما به گونه می باشد که تمایلی برای حضور در هیچ مرحله ی طلاق را ندارید ، شما به وکیل طلاق توافقی نیاز دارید. یا وجود وکیل طلاق نیازی به حضور شما در مراحل طلاق توافقی نیست و حتی در زمان اجرای صیغه طلاق نیز می توانید حضور نداشته باشید.

4-سازش با طرف مقابل

ممکن است در روند دریافت حکم طلاق توافقی میان شما و طرف مقابل مخالفت هایی رخ دهد که می تواند روند طلاق را کند تر و مشکل دار تر کند. به همین علت ، ممکن است حتی دادگاه از صدور حکم طلاق توافقی امتناع ورزد و آن را طلاق غیر توافقی تشخیص دهد که در این صورت مشکلات مربوط به خود را خواهد داشت. در این زمان حضور وکیل طلاق توافقی می تواند بسیار مهم باشد. وکیل شما به نمایندگی از شما اقدام به سازش و حل اختلافات میان طرفین می کند و در نهایت نمی گذارد پرونده از روند طبیعی آن خارج شود.

5-تسریع دریافت حکم

شما با داشتن وکیل برای طلاقمی توانید دریافت حکم خود را بسیار سریع تر کنید. از آنجا که روند دریافت حکم می تواند تنش زا باشد ، طرفین مایلند که هر چه زودتر این امر به پایان برسد و صیغه طلاق جاری شود. با داشتن وکیل طلاق می توانید روند دریافت حکم را تسریع کنید و گواهی عدم سازش را حداکثر تا 2 هفته ماه دریافت کنید. وکیل شما سریع ترین راه را برای پیگیری پرونده در پیش می گیرد و در کوتاه ترین زمان ممکن شما را به نتیجه دلخواه می رساند.

اگر به دنبال وکیل طلاق توافقی ارزان در تهران می گردید در جای درستی هستید.هزینه اتخاذ وکیل برای طلاق توافقی در آوای وکیل تنها دو میلیون از هر طرف می باشد. کافیست با ما تماس بگیرید و در سریع ترین زمان مشکلات حقوقی خود را حل کنید.

وکیل ارزان طلاق توافقی

در چه امور دیگری می توانیم از وکیل برای طلاق توافقی کمک بگیریم ؟

همان‌طور که اشاره شد، زن و شوهر برای جاری شدن صیغه طلاق توافقی باید بر سر تمامی مسایل و موضوعات به توافق و سازش برسند تا وقوع طلاق آن‌ها به راحتی و با صرف مدت زمان کوتاهی انجام شود.در این مسیر وکیل طلاق توافقی همراه شما خواهد بود. به موجب قانون حمایت از خانواده برخی از این مسایل عبارتند از؛

  • توافق بر سر میزان مهریه پرداختی توسط شوهر
  • توافق بر سر میزان نفقه پرداختی به زن در مدت زمان عده
  • توافق بر سر حضانت یا همان نگهداری فرزندان صغیر یعنی زیر ١٨ سال.
  • توافق بر سر میزان نفقه پرداختی برای فرزندان
  • توافق بر سر اجرت‌المثل زن
  • و غیره.

چنانچه زن و شوهر برای جدایی خود بر سر تمامی مسایل و موضوعاتی که مطرح شد و سایر مسایل مرتبط با آن به هر نحوی به توافق برسند، طلاق بصورت توافقی جاری خواهدشد.‌ وکیل منتخب شما در تمامی این مراحل شما را راهنمایی خواهد کرد و در صورت بروز مشکل آن را برای شما حل خواهد نمود.

اگر به دنبال وکیل ارزان برای طلاق توافقی میگردید موسسه حقوقی آوای وکیل در سریع ترین زمان و مناسب ترین هزینه این کار را انجام میدهد

مراحل طلاق توافقی

طلاق توافقی نیز مانند سایر مسایلی که در مراجع قضایی مطرح می‌گردد، مراحل و روند دادرسی مرتبط با خود را در بر دارد. سوالی که معمولاً در این خصوص مطرح می‌شود، آن است که برای صدور حکم طلاق توافقی ابتدا باید به کجا مراجعه کنیم؟

  1. چنانچه به هر دلیلی قصد دارید، طلاق توافقی بگیرید، ابتدا لازم است که به هریک از دفاتر خدمات قضایی مراجعه کرده و در آنجا دادخواست طلاق خود را با تنظیم و ارائه دادخواست اعلام نمایید. حال پرسشی که مطرح می‌شود، آن است که پس از ارائه دادخواست مراحل دادرسی به چه صورت می‌باشد؟ در نظر داشته باشید که هر چند این طلاق توافقی است اما در هر صورت دادخواست طلاق باید از طرف یکی از طرفین صورت بگیرد و توافقی بودن آن در دادگاه مشخص شود.
  2. پس از ارائه دادخواست شما به دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی، این دفاتر در اسرع وقت اقدام به ابلاغ درخواست به مراجع قضایی ذیصلاح می‌نمایند. پس از آن دفاتر دادگاه مربوطه اقدام به تعیین شعبه دادرسی نموده و در نهایت وقت جلسه دادرسی برای شما تعیین و از طریق پیامک به شما ابلاغ می‌گردد. کسی که آشنا به تمامی این موارد و روند باشد، کسی نیست بجز وکیل طلاق توافقی
  3. خوب است بدانید که معمولا یکی از مراحل دادرسی شما در وقوع طلاق ، مراجعه الزامی شما به سازمان بهزیستی جهت ارائه مشاوره از سوی مشاوران و متخصصین مربوطه جهت وقوع صلح و سازش بین شما می‌باشد و چنانچه علی‌رغم ارائه مشاوره خانوادگی و راه‌ حل‌های مختلف جهت هموار ساختن ادامه زندگی، سازشی بین زوجین برقرار نشود، این مسئله توسط کارشناسان مربوطه به دادگاه ابلاغ می‌گردد.
  4. جهت وقوع طلاق، تمامی مسایل مالی و غیرمالی مربوط به زوجین که قبلاً معمولا بر سر آن به توافق رسیده‌اند در جلسه دادگاهی صورتجلسه شده و لازم است که به امضای زوج و زوجه برسد. با وجود وکیل طلاق توافقی مشکلی برای اشخاص وجود نخواهد داشت. همچنین برای حضانت فرزندان نیز باید تعیین تکلیف گردد.
  5. توجه داشته باشید که یکی دیگر از مسایل مهمی که در وقوع طلاق توافقی انجام میگردد، مراجعه زن به پزشکی قانونی برای اطمینان از عدم بارداری وی می‌باشد. پس از طی تمامی مراحل گفته شده، ظرف مدت زمان کوتاهی رای طلاق توافقی صادر و به هر یک از زوجین ابلاغ می‌گردد.‌
  6. شما با مراجعه به دفاتر ثبت طلاق اقدام به جاری شدن صیغه و جدایی رسمی خود می کنید.

 

اعتراض به عدم صدور حکم طلاق 

امکان اعتراض به احکام صادره طلاق وجود دارد ؟ بلی. در حقیقت هر رای که از جانب دادگاه صادر می گردد قابلیت اعتراض دارد و می تواند در دادگاه تجدید نظر مجددا مورد برسی قرار بگیرد. گاهی اوقات پیش می‌آید که هریک از زوجین به هر دلیل نسبت به رای صادره اعتراض دارند که در این خصوص می‌توانند درخواست تجدیدنظر خواهی نسبت به رای صادره را داشته باشند که پس از آن، حکم صادره قطعی می‌باشد.

شما می توانید برای لغو حکم در دادگاه تجدید نظر از وکیل خوب و ارزان برای طلاق توافقی کمک بگیرید. برای اعتراض به رای دادگاه به حضور وکیل و فرد متخصص نیاز است تا بتوان رای صادر شده را با اظهارات و دلایل منطقی تر به نفع خود عوض نمود.

آیا برای اجرای حکم طلاق توافقی نیز به وکیل نیاز داریم ؟

گاهی پس از صدور رای قطعی طلاق توافقی، هریک از زوجین بنا به هر دلیلی در مهلت سه ماه به دفتر‌خانه‌های طلاق مراجعه نمی‌کنند! در این صورت طرف مقابل می‌تواند به  اجرای احکام دادکاه صادرکننده حکم مراجعه کرده و درخواست اجرای حکم طلاق توافقی را داشته باشد. البته شایان ذکر است اگر زن برای ثبت طلاق به صورت رسمی مراجعه نکند ، مرد یا وکیل طلاق توافقی مرد می تواند به تنهایی و بدون نیاز به حضور زن صیغه طلاق را جاری کند و آن را ثبت کند. این در حالی است که اگر مرد برای ثبت رسمی طلاق مراجعه نکند زن نمی تواند حکم را اجرا کند.

در نهایت اگر مرد برای عدم حضور خود یا وکیل خود دلیل موجه و محکمه پسندی نداشته باشد ، زوجه می تواند به وسیله وکیل طلاق توافقی و با پیگیری قانونی اجرای حکم را درخواست کند و به تنهایی صیغه طلاق توافقی را جاری کند.

وکیل برای طلاق توافقی

پس از صدور رأی قطعی دادگاه مبنی بر طلاق توافقی، زوجین تا ٣ ماه مهلت مراجعه به دفتر خانه‌های طلاق را دارند. ممکن است هر یک از طرفین برای ثبت نهایی طلاق به دفاتر ثبت طلاق مراجعه نکنند . اگر برای شما چنین مشکلی رخ داده است ادامه مقاله را از دست ندهید. شما می توانید این موضوع را با یک وکیل نیز در میان بگذارید. کافیست برای تماس با وکیل ارزان برای طلاق با گروه آوای وکیل تماس بگیرید.

 

برای درخواست صدور طلاق توافقی چه مدارکی لازم است؟

  • مدارک شناسایی زن و شوهر و رونوشتی از آن،
  • اصل عقدنامه بین زوجین و رونوشتی از آن،
  • گواهی توافقنامه زوجین بر سر تمامی مسایل مالی و غیرمالی مرتبط از جمله مهریه،
  • گواهی بکارت یا عدم بارداری زن از سوی پزشکی قانونی.

در صورت نیاز به وجود سایر مدارک وکیل طلاق توافقی به شما کمک خواهد کرد.

اگر پیش از قرابت اقدام به طلاق کرده اید وجود گواهی بکارت می تواند بسیار مفید باشد. شما با اثبات دوشیزه بودن خود می توانید اقدام به حذف نام همسر از شناسنامه ی خود بکنید.

همچنین اگر زن در زمان طلاق باردار باشد همچنان امکان صدور حکم طلاق وجود دارد . اما این مورد نیز با توافقی طرفین باید صورت بگیرد و ممکن است روند دریافت حکم طلاق را صادر کند. شایان ذکر است اگر با وجود بارداری زن طلاق صورت بگیرد ، مرد باید تا زمان وضع حمل و به دنیا آمدن بچه نفقه مادر را بپردازد. اگر به دنبال وکیل ارزان برای طلاق توافقی و پیگیری کار های جدایی خود هستید ، با گروه حقوقی آوای وکیل تماس بگیرید.

آیا می توانیم بدون طلاق توافقی حکم را دریافت کنیم ؟

با توجه به آنچه که شاهد بودید تا حدودی با معنا و مفهوم طلاق توافقی و همچنین مراحل و مدارک مورد نیاز جهت صدور رای طلاق توافقی آشنا شدیم.‌ حال پرسش مهمی که اغلب در این خصوص مطرح می‌شود این است که امکان صدور حکم بدون وکیل امکان پذیر است ؟

قاعدتاً بله.‌ طلاق توافقی با توجه به شرایطی که دارد،‌ شاید کمی وقوع آن در مقایسه با سایر انواع طلاق ساده و راحت‌تر به نظر می رسد امکان صدور حکم بدون وکیل وجود دارد.

، اما با این حال وجود مراحل مختلف دادرسی و همچنین نیاز به داشتن اطلاعات حقوقی و تخصصی کافی در این زمینه را نمی‌توان، مورد انکار قرار داد. بدین ترتیب، درخواست صدور رای طلاق توافقی نیز مانند تمامی کارها و وقوعات قضایی نیازمند داشتن اطلاعات، آگاهی و تخصص لازم در این حیطه می‌باشد.‌ یعنی در اینجا احساس نیاز به وجود وکیل طلاق توافقی حس می شود.

چرا که در غیر اینصورت، بالطبع مشکلات و دردسرهای بیشتری برای هر یک از زوجین بوجود می‌آید از جمله؛ صرف مدت زمان طولانی جهت صدور رای، صرف هزینه‌های گزاف دادرسی که ناشی از ناآگاهی نسبت به روند دادرسی میباشد، و …. بدین ترتیب، پیشنهاد همه ما به دوستان عزیزی که به هردلیل تصمیم قطعی بر جدایی دارند، آن است که برای انجام اقدامات دادگاهی و روند دادرسی خود به یک وکیل خبره پایه یک دادگستری برای طلاق توافقی مراجعه نمایند.

وکیل ارزان برای طلاق توافقی

بهترین وکیل طلاق توافقی کیست؟

گاهی بسیاری از عزیزان با این ابهام مواجه می‌شوند که بهترین وکیل طلاق توافقی کیست؟ یا بهترین وکیل طلاق توافقی را باید بر اساس چه معیارهایی انتخاب نمود؟ آیا هزینه گرفتن طلاق توافقی بالاست؟ آیا امکان گرفتن طلاق توافقی ارزان وجود دارد؟ یا حتی چگونه می توان وکیل ارزان برای طلاق پیدا کرد ؟

بالطبع بهترین وکیل طلاق توافقی، شخصی است که علاوه‌بر داشتن مدرک تحصیلی در رشته مربوطه و اخذ پروانه پایه یک وکالت، دارای تخصص، تجارب و اندوخته‌های فراوان نیز در زمینه دعاوی خانوادگی از جمله طلاق توافقی باشد تا بتوان با خیالی آسوده وی را جهت انجام امورات مختلف دادرسی خود انتخاب نمود. علاوه‌بر این نیز فراموش نشود که برای انتخاب بهترین وکیل مدافع دادگستری طلاق توافقی، توجه به حسن شهرت وی جهت دارابودن صداقت، درستکاری، روراستی، منصف بودن جهت اخذ حق‌الوکاله و… نیز حایز اهمیت می‌باشد.

بدین ترتیب، جهت انتخاب بهترین وکیل طلاق توافقی توجه به موارد ذکر شده و تحقیق در رابطه با وکیل انتخابی لازم و ضروری به نظر می‌رسد. فراموش نکنید که بهترین وکیل برای شما باید هزینه مناسبی را نیز برای پیگیری کارهای شما ارائه کند. اما وقتی از وکیل ارزان برای طلاق توافقی حرف میزنیم چه مقدار هزینه مد نظر قرار گرفته است ؟

هزینه وکیل طلاق توافقی

در طور این مطلب مکررا در مورد وکیل طلاق توافقی ارزان توضیحاتی به شما ارائه داده ایم و تاکید کرده ایم که موسسه حقوقی آوای وکیل به شما در پیدا کردن بهترین وکیل توافقی با بهترین هزینه کمک می کند. اما ممکن است این که هزینه وکیل منتخب شما چقدر باشد همچنان دغدغه های زیادی برای شما ایجاد می کند. در این خصوص باید بگوییم که نیاز نیست برای گرفتن وکیل در این زمینه نگران باشید.

به طور کلی هزینه های وکیل طلاق توافقی به شکلی است که معمولا به راحتی می توانید از پس آن بر بیایید نیاز نیست نگران آن باشید. 

شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق تر در مورد وکیل ارزان طلاق و هزینه های آن با گروه آوای وکیل تماس حاصل فرموده و به کسب اطلاعات لازم بپردازید.

از همراهی تمامی شما عزیزان گرامی کمال تشکر را داریم. امیدواریم این نوشتار که حاوی تمامی دانش و اطلاعات در زمینه طلاق توافقی و سایر موارد مربوطه بود برایتان مفید و کارساز بوده باشد. حال چنان چه در خصوص طلاق توافقی و سایر مسایل مرتبط با آن با ابهام یا پرسشی مواجه بوده یا نیازمند اخذ وکیل دادگستری طلاق توافقی می‌باشید، می‌توانید از ما و تیم تخصصی حقوقی ما کمک بخواهید. ما مشتاقانه آماده پاسخگویی و خدمت‌رسانی به شما کاربران عزیز می‌باشیم.

وکیل ارزان طلاق توافقی در تهران

اگر به دنبال وکیل ارزان برای طلاق توافقی میگردید موسسه حقوقی آوای وکیل در سریع ترین زمان و مناسب ترین هزینه این کار را انجام می دهد.

 

هزینه طلاق توافقی چقدر است؟؟

هزینه طلاق توافقی توسط وکلای آوای وکیل 2 میلیون تومان از هر طرف می باشد با ما تماس بگیرید : 77206459-021

برای صدور حکم طلاق توافقی ابتدا باید به کجا مراجعه کنیم؟

ابتدا لازم است که به هریک از دفاتر خدمات قضایی مراجعه کرده و در آنجا طلاق توافقی خود را با تنظیم و ارائه دادخواست اعلام نمایید.

آیا جهت این نوع از طلاق نیازی به استفاده از طلاق توافقی است؟

قاعدتاً بله.‌ طلاق توافقی با توجه به شرایطی که دارد،‌ شاید کمی وقوع آن در مقایسه با سایر انواع طلاق ساده و راحت‌تر به نظر برسد، اما با این حال وجود مراحل مختلف دادرسی و همچنین نیاز به داشتن اطلاعات حقوقی و تخصصی کافی در این زمینه را نمی‌توان، مورد انکار قرار داد.

4.7/5 - (180 امتیاز)

19 دیدگاه

  • سلام وقت بخیر،
    هزینه طلاق توافقی را در سایتتان 4 میلیون تومان ذکر کرده اید. قصد داشتم بدانم این هزینه برای هر طرف است یا خیر به صورت کلی این طور است و هر هر شخص تنها 2 میلیون تومان دریافت می نمایید.
    ممنون میشم پاسخگو باشید.

    • سلام وقت بخیر.
      هزینه آوای وکیل از هر طرف 2 میلیون تومان می باشد.
      و در آخر از هر دو طرف 4 میلیون تومان است.

  • روز بخیر خیلی ممنون از مقاله جامع و کاربردی شما
    سوال بنده این هست که آیا طلاق توافقی سریع تر از غیر توافقی صورت میگیره؟ و چه کاری باید انجام داد که سرعت این کار بالا تر بره و هر چه سریع تر جدایی اتفاق بیفته.

    • سلام وقت بخیر
      مشخصا طلاق به صورت توافقی سرعت بیشتری خواهد داشت.
      همچنین داشتن وکیل سرعت را بیشتر هم خواهد کرد

  • بسیار عالی ممکن است بفرمایید داشتن وکیل طلاق توافقی چه مزیتی دارد؟
    در واقع آیا عدم داشتن وکیل منجر به اتفاقنیفتادن طلاق است؟ یا خیر در روند تاثیری دارد

    • وقت بخیر
      داشتن وکیل روند شما را سرعت بخشیده و به دلیل تجربیات شخص وکیل، طلاق توافقی بدون چالشی را سپری خواهید کرد.

  • سلام وقتتون بخیر می خواستم بدونم حضور وکیل در طلاق توافقی واقعا لازمه ؟ چقدر حضورش اهمیت داره ؟

    • سلام روز شما هم بخیر. در کل حضور وکیل روند دریافت حکم را بسیار سریع تر می کند. وکیل شما در طی تمامی مراحل طلاق توافقی در کنار شما خواهد بود تا هم مراحل به سرعت طی شود هم در صورت بروز مشکلی بتواند شخصا وارد شود و آن را برطرف سازد. علاوه بر آن با حضور وکیل نیازی به حضور شما نخواهد. در صورتی که در طول دریافت حکم تنشی ایجاد شود از طریق وکیل راحت تر می تواند حل شود. در نهایت حضور وکیل از هم نظر سرعت دریافت حکم و هم از نظر حل مشکلات بسیار موثر خواهد بود.

  • سلام و وقت بخیر – من قصد جدایی از همسرم را به طور توافقی دارم ولی شرایط روحیم طوری نیست که بتونم شخصا توی دادگاه حضور پیدا کنم . می خواستم چطوری می تونم غیر حضوری طلاق بگیرم ؟

    • یکی از مهم ترین مزایا داشتن وکیل طلاق توافقی این می باشد که می توانید بدون حضور شخصی خود طلاق توافقی را دریافت کنید. وکیل شما به نمایندگی از شما در تمامی مراحل طلاق حضور بیابد و در نهایت حکم طلاق شما را دریافت کند. در آخر حتی برای امضا و ثبت طلاق نیز وکیل شما به نمایندگی از شما می تواند امضا کند. به همین علت بهتر است که با توجه به عدم تمایل به حضور در مراحل طلاق ، با توسل به وکیل اقدام به دریافت حکم طلاق کنید تا از نیاز به حضور در مراحل دریافت حکم طلاق بی نیاز شوید.

  • سلام – هرچه زود تر می خوام حکم طلاقم را دریافت کنم. میخواستم بدونم وکیل تو چه زمانی می تونه حکم جدایی را دریافت کنه ؟

    • با حصور وکیل طلاق توافقی شما در سریع ترین زمان ممکن می توانید حکم طلاق را دریافت کنید. به طور کلی دریافت حکم طلاق توافقی از 15 روز تا یک ماه زمان خواهد برد. هرچند که وکیل شما سعی می کند در سریع ترین زمان به نتیجه برسد ولی گاهی مشکلاتی پیش می آید که مدت زمان دریافت حکم را افزایش می دهد.

  • ممنون از مطلب خوبتون ، می خواستم بدونم وکیل طلاق تا چه مرحله ای طلاق را پیگیری می کند ؟

    • وکیل شما از اولین مرحله تا دریافت حکم طلاق در کنار شما خواهد بود. در اول دادخواستی تنظیم می کند و به عنوان وکیل صدور حکم طلاق توافقی را درخواست می کند. در ادامه به نمایندگی از شما در دادگاه حضور پیدا می کند و دادگاه را برای دریافت حکم طلاق قانع می سازد. وکیل شما بدون نیاز به حضور شما تک تک مراحل طلاق توافقی را طی می کند و در نهایت حکم طلاق را برای شما دریافت می کند. حتی در زمان امضا و ثبت رسمی طلاق نیز به عنوان وکیل می تواند امضا کند و طلاق را ثبت رسمی کند. گاهی نیز پیش می آید که همسر شما برای ثبت طلاق حضور پیدا نمی کند که در این صورت وکیل شما دوباره از طریق قانون اقدام می کند و طلاق را بدون نیاز به امضا همسر ثبت می کند. وکیل شما تا زمان ثبت طلاق در کنار شما خواهد بود.

  • سلام – من می خواستم از همسرم طلاق بگیرم ولی نمی دانم که توافقی برای شرایط من بهتر است یا بهتر است یک طرفه اقدام کنم. می خواستم بدونم مزایا طلاق توافقی چیست ؟

    • اینکه طلاق توافقی بهتر است یا یکطرفه بسته به شرایط شما دارد. از آنجا که به عنوان زوجه قصد جدایی دارید طلاق غیر توافقی برای شما طولانی خواهد بود و حتما باید یک سری شرایط خاص برای شما احراز شود تا دادگاه حکم طلاق را صادر کند. اما شما در طلاق یک طرفه می توانید تمامی حقوق خود را دریافت کنید. اما در طلاق توافقی معمولا برای ایجاد توافق زن از برخی حقوق خود گذر می کند. اما در طلاق توافقی هم سرعت دریافت حکم سریع می باشد هم تنش موجود در آن کمتر است. اگر با استفاده از وکیل اقدام به دریافت طلاق توافقی کنید نیاز به حضور شما نیز نیست. به همین علت اگر سرعت دریافت حکم طلاق برایتان اهمیت دارد و نمیخواهید تنش زیادی را متحمل شوید طلاق توافقی گزینه بهتری خواهد بود. اما اگر حتما می خواهید حقوقتان را دریافت کنید یا باید با توافق این امر را انجام دهید یا از طریق طلاق یک طرفه اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.